Koffie/thee drinken na kerktijd

Beste gemeenteleden,

Ontmoeting is een belangrijk  deel van gemeente-zijn; het nog even napraten op het kerkpad en natuurlijk het maandelijkse koffie of thee drinken na de dienst in het koor.  Momenteel is dit niet mogelijk door de huidige coronaregels. Wij hebben nagedacht over een alternatief: koffie/thee drinken met enkele gemeenteleden bij elkaar thuis, na de ochtenddienst. We willen dit doen op de eerste zondagen van de maand, dus op 1 november, 6 december en 3 januari.

U kunt zich opgeven voor de volgende twee mogelijkheden:

1. als gastheer/-vrouw/-gezin om enkele gasten te ontvangen .
  2. als gast(en) om bij een gastgezin koffie te gaan drinken.

Opgave dient  per mail te geschieden voor donderdag 19.00 uur op koffiedrinken@hervormdegemeentewoudrichem.nl. U meldt zich aan voor de eerstkomende zondag, dus iedere maand apart aanmelden als u mee wilt doen. U krijgt bericht bij wie u koffie gaat drinken of wie er bij u komt, afhankelijk waar u zich voor heeft opgegeven.

Wilt u het volgende in uw mail vermelden:

-Naam, adres en mailadres

-a. ik/wij willen graag ....gast/gasten bij ons thuis ontvangen (maximaal 3)

of

-b. ik/wij zijn graag te gast met .....persoon/personen (maximaal 3 volwassenen)

U kunt natuurlijk afwisselen in gast of gastheer/-vrouw zijn.

Als u niet beschikt over e-mail, dan kunt u zich telefonisch opgeven bij Andries van Engelen.

Tel. 0183-302667 of 06-10719770

We hopen op goede ontmoetingen en mooie gesprekken.

Uw wijkouderlingen