Informatie rond onze erediensten

• In de diensten kunnen we maximaal 90 bezoekers toelaten.
  • Er rijdt voorlopig geen kerkauto.
  • Voor de kinderen van 0-4 jaar is er in de ochtenddienst opvang beschikbaar.

Er zijn de volgende beperkingen en regels. Leest u dit goed door, voor u naar de dienst komt:

• Wij verzoeken u een mondkapje te dragen bij binnenkomst en bij het verlaten van de kerk. Tijdens de dienst kunt u het mondkapje afzetten.
  • U houdt bij binnenkomst, plaatsnemen en uitgaan 1,5 meter afstand van elkaar
  • Zoek een zitplaats in overleg met een van de coördinatoren bij de ingang.
  • U neemt uw eigen liedboeken/bijbel mee.
  • U houdt uw jas aan naar uw zitplaats, dit om opstopping in de hal te voorkomen.
  • Voor de kwetsbare groep is voorzichtigheid geboden; wij vertrouwen op uw eigen verantwoordelijkheid.
  • Liefst geen gebruik van toilet. In geval van hoge nood is het toilet in de toren beschikbaar. Het koor is afgesloten.
  • Volg bij het uitgaan de instructies van de coördinator.
  • Bij het uitgaan geen gesprekken op het kerkpad om de ruimte voor een ieder te waarborgen.

U mag de dienst niet bijwonen als u een of meer van de volgende verschijnselen vertoont:

• Verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn)
  • Hoesten
  • Benauwdheid
  • Verhoging of koorts
  • Plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)
  • of als een van uw huisgenoten koorts en/of benauwdheidsklachten heeft